جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سامسونگ a71

در این مقاله قصد داریم یک راهنمای کامل و جامع برای تمامی افرادی که نیاز به تعمیر موبایل سامسونگ a71 دارند ارائه دهیم. نکات پیرامون عیب یابی و تعمیر گوشی سامسونگ a71 در این مقاله  به گونه ای آورده شده اند که با مطالعه آنها بتوانید تمامی نکات مورد نیاز و لازم در ارتباط با روند تعمیر موبایل سامسونگ a71 را به دست آورید. 

پیدا کردن یک مرکز که ارائه دهنده خدمات جامع و کاملی برای تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی a71 باشد، ممکن است برای کاربران کمی گیج کننده باشد. از همین رو بر آن شدیم تا با گرد هم آوردن تکنسین های متخصص تعمیرات تخصصی گوشی در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران و در اختیار قرار دادن تمامی تجهیزات مورد نیاز، مرکزی را فراهم آوریم که به نوعی مرجع کاربران عزیز گوشی های تلفن همراه این برند و تعمیرات تخصصی آنها باشد.

تعمیر موبایل سامسونگ a71

خدمات تعمیر موبایل سامسونگ a71

خدمات تخصصی تعمیرات گوشی سامسونگ a71 شامل تعمیر و تعویض گلس محافظ ال سی دی، تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی، تعویض باتری، رفع ایرادهای تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به دوربین های جلو و عقب، تعویض قاب، تعمیر اسپیکرها، تعمیر مدار شارژ، رفع ایراد فلت نمایشگر می شود. 

قابل ذکر است که خدمات ارائه شده توسط نمایندگی موبایل samsung، محدود به موارد بیان شده نبوده و تمامی کاربران می توانند علاوه بر موارد ذکر شده، برای دیگر خدمات مورد نیاز خود اعم از ویروس کشی گوشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کم شدن سرعت برخی برنامه ها، رفع مشکلات مربوط به آب خوردگی گوشی، برطرف کردن مشکلات مربوط به وای فای و اتصال به اینترنت، به روز رسانی برنامه ها، نصب برنامه های تخصصی و غیر تخصصی، رفع ایراد هنگ کردن موبایل، رفع مشکل داغ شدن گوشی، فلش نرم افزاری و … نیز به این مرکز مراجعه نمایند.

تعمیر مدار شارژ گوشی سامسونگ a71

نوسانات برقی شایع ترین علت آسیب به مدار شارژ هستند. مدار شارژ بخشی از گوشی است که برق شهری را به برق مورد نیاز گوشی تبدیل کرده و در نهایت ولتاژ تثبیت شده را از طریق سوکت به گوشی وارد می کند. علاوه بر نوسانات برقی، نفوذ مایعات به مدار شارژ نیز می تواند موجب خرابی این بخش و نیاز به تعمیر موبایل سامسونگ a71 شود. 

حتما بخوانید: رفع مشکل شارژ نشدن موبایل سامسونگ

مدار شارژ متشکل از مدارها و اتصالات فراوانی است که اختلال در هر یک، موجب بروز ایراد در شارژ شدن گوشی می شود. از همین رو تجربه و دانش فنی تکنسین، نقش بسیار مهمی در کیفیت تعمیر گوشی سامسونگ a71 دارد. کارشناسان گاهی پس از بررسی و عیب یابی مدار شارژ، با تعویض قطعاتی نظیر فیوز، دیود، خازن و …، این قطعه را تعمیر می کنند. اما گاهی نیاز به تعمیرات پیچیده تر و تعویض قطعات اختصاصی تری می باشد.

تعمیر آی سی تغذیه گوشی موبایل سامسونگ a71

آی سی تغذیه قطعه ای است که نام آن کمتر به گوش کاربران خورده است و بسیاری افراد با این قطعه و کارایی آن آشنایی ندارند. این قطعه در فراهم کردن ولتاژ مورد نیاز بردها و مدارها نقش داشته و به همین علت اختلال در عملکرد آن موجب بروز ایراد در فرآیند شارژ گوشی می شود. علاوه بر آن این بخش به نوعی کنترل آنتن دهی گوشی، کلیدهای تنظیم صدا، دمای سی پی یو، پاور آمپلی فایرهای آر اف، دوربین، باتری، کلید منو و … را نیز بر عهده دارد. 

بنابراین می توان گفت که در صورت خرابی آی سی تغذیه باید سریعا نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ a71 اقدام کرد. البته پیش از تعمیر آی سی تغذیه گوشی موبایل سامسونگ a71 یا هر مدل دیگری، باید مطمئن شد که مشکلات ایجاد شده در گوشی، مربوط به آسیب دیدگی همین قطعه هستند.

تعمیرات هارد گوشی سامسونگ گلکسی a71

هارد گوشی وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارد، بنابراین آسیب به آن موجب بروز اختلال در مواردی می شود که با اطلاعات ذخیره شده روی گوشی در ارتباط است. مشکلاتی نظیر پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه بعد از ریست فکتوری کردن گوشی، هنگ کردن گوشی، خاموش شدن گوشی پس از فلش، نمایش پیغام Encrypt unsuccessful در هنگام بالا آمدن گوشی، ویبره های ممتد و پشت سر هم در هنگام بوت شدن دستگاه، ثابت ماندن دستگاه روی آرم لوگو در هنگام روشن شدن دستگاه، وارد شدن به صفحه ریست فکتوری در هنگام به روز رسانی، تغییر آیکون برنامه ها و مواردی این چنینی احتمالا ناشی از خراب شدن هارد هستند. 

در این شرایط باید برای تعمیر هارد گوشی سامسونگ گلکسی A71 اقدام کنید. با توجه به این که اهمیت اطلاعات ذخیره شده روی گوشی برای کاربر بر کسی پوشیده نیست، بهتر است برای ترمیم و تعویض هارد، از تکنسین های مجرب تعمیر موبایل سامسونگ a71 کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی موبایل سامسونگ a71

تعمیر و تعویض ال سی دی یکی از موارد بسیار حساس در تعمیر موبایل سامسونگ a71 محسوب می شود. به گونه ای که عدم تجربه و مهارت کافی تکنسین موجب آسیب به دیگر قطعات و همچنین افزایش هزینه های تعمیرات خواهد شد. بنابراین برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی موبایل سامسونگ a71، حتما به مراکزی مراجعه کنید که از کیفیت بالای خدمات آنها و مجرب بودن تکنسین اطمینان داشته باشید. 

می توان گفت تعمیر LCD یکی از پر هزینه ترین موارد در تعمیر گوشی سامسونگ a71 است، بنابراین بهتر است در نگهداری از این قطعه دقت زیادی داشته باشید. بیشترین مواردی که موجب آسیب به تاچ ال سی دی می شوند وارد شدن ضربه و فشار به این قطعه است. 

تاچ و ال سی دی در بیشتر گوشی های سامسونگ به یکدیگر متصل بوده و در صورت بروز اختلال در تاچ ( مانند تاخیر در عملکرد یا حتی کار نکردن تاچ در بخشی از صفحه نمایش) تاچ ال سی دی باید تعویض شود. از آن جا که تمامی بخش های سخت افزاری از طریق برد به صفحه نمایش متصلند هرگونه اشتباهی در روند تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ می تواند به اختلال در عملکرد گوشی منجر شود.  

تعویض باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a71

باتری یکی از قطعات مصرفی به کار رفته در گوشی های تلفن همراه است. تمامی باتری های گوشی های تلفن همراه پس از چند سال کارکرد توان شارژدهی خود را از دست می دهند و گوشی سامسونگ a71 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاهش توان شارژدهی باتری عموما پس از دو سال استفاده نمایان می شود، اما گاهی ممکن است به دلیل استفاده غیر اصولی از دستگاه در مدت زمانی کمتر از دو سال نیز نیاز به تعمیر موبایل سامسونگ a71 داشته باشید. در مورد زمان مناسب برای تعویض باتری موبایل باید گفت که نمی توان برای تمامی افراد و تمام گوشی ها یک نسخه یکسان در این مورد اعمال کرد. 

هر کاربر بنا به اقتضای کار خود و با توجه به میزان کاهش توان شارژدهی باید در زمان مناسب اقدام به تعمیر گوشی سامسونگ a71 نماید. در صورتی که کاهش اندکی در توان شارژدهی باتری رخ داده می توانید تعویض باتری را به تعویق بیاندازید. در واقع تعویض باتری زمانی ضروری می شود که گوشی نتواند به میزان مورد نیاز شارژ نگه دارد و در صورت اجرای برنامه های ساده نیز شارژ گوشی به سرعت کم شده و گوشی خاموش شود. 

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =