جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ

با معرفی شبکه دیتا 5G برای گوشی های هوشمند، صنعت موبایل با یک جهش روبرو شده است. یک مقایسه ساده بین شبکه دیتا مختلف از ابتدا تا کنون، درک بهتری از این تحول بزرگ به ما می دهد. تنها کافیست سرعت انتقال اطلاعات در شبکه 4G با سرعت 100MBPS را با شبکه 5G  با سرعت حیرت آور 20GBPS مقایسه کنید تا به قدرت واقعی این فناوری جدید پی ببرید. با ورود این شبکه در سال های اخیر، شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند نیز محصولاتی مجهز به این فناوری تولید کرده اند تا از گردونه رقابت عقب نمانند. اگر از طرفداران گوشی های سامسونگ هستید، برای خرید بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ مشکلی ندارید. 

زیرا این شرکت در رده های مختلف پرچمدار، میان رده، و گوشی های خاص تاشو خود، محصولاتی با پشتیبانی از شبکه 5G ارائه داده است. انتخاب بین بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ هم کار سختی نیست و شما می توانید برای بودجه های مختلف، اقدام به خرید یکی از بهترین گوشی های Samsung 5G کنید.

بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ

سرعت اینترنت در بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ

وقتی حرف از سرعت 5G به میان می آید، شاید مقیاس گیگابیت برای ما کمی نا آشنا باشد. به همین دلیل بهترین سرعت بدست آمده از شبکه 5G  در ایران را به واحد مگابایت تبدیل می کنیم تا درک بهتری از سرعت این شبکه در بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ داشته باشیم. 

شرکت ایرانسل در ساختمان مرکزی خود موفق به ثبت سرعت 3.5 گیگابیت در ثانیه شده است که با تبدیل آن به مگابایت به عدد 437 مگابایت در ثانیه دست پیدا می کنیم. یعنی شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت 4K و استاندارد HDR با حجم 46 گیگابایت تنها به 105 ثانیه زمان نیاز دارصد، یعنی چیزی حدود 2 دقیقه. دانلود همین فیلم در با ثبات ترین و بهترین حالت شبکه 4G حداقل 1 ساعت طول می کشد که البته این زمان بسیار بیشتر خواهد بود. اما این تنها ویژگی شبکه 5G نیست. 

با این پهنای باند و سرعت، امکان برقراری شبکه های گسترده ای از اینترنت گوشی و اشیاء امکان پیدا می کند که نوید بخش عصر تازه ای از زندگی دیجیتال است. البته برای دستیابی به این سرعت ایده آل کمی زود است. زیرا سرورهای دانلود نیز باید به چنین سرعتی مجهز شوند. اما مسلماً در همین وضعیت هم سرعت 5G حیرت آور است.

بهترین گوشی های 5G سامسونگ در پرچمدارها

اولین گوشی پرچمدار سامسونگ که به شبکه 5G متصل شد، گوشی گلکسی S10 بود. اگر به دنبال  بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ هستید، گوشی های پرچمدار این شرکت شامل گلکسی S21 Ultra ، گلکسی S21 5G FE ، گلکسی S20 5G FE در کنار سری Note این شرکت شامل: گلکسی Note 10 5G  و گلکسی Note 20 5G  و گلکسی Note 20 Ultra 5G انتخاب هایی است که شما پیش رو دارید. البته قیمت این گوشی ها هم متناسب با عنوان پرچم دار بسیار بالاست، اما شکی نیست  که در این مدل ها از بهترین و بروزترین تجهیزات شبکه برای دریافت حداکثر سرعت 5G استفاده شده است. 

بهترین گوشی های Samsung 5G در میان رده ها

یک اتفاق خوب در میان محصولات سامسونگ، تجهیز محصولات میان رده و ارزان قیمت تر این محصولات به شبکه 5G است که البته دور از انتظار هم نبود. اگر قصد دارید تا خریدی متعادل از نظر قیمت داشته باشید، سری A سامسونگ چند مدل از بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ را در قیمت مناسب در خود جای داده است. 

این لیست شامل گوشی های: سامسونگ گلکسی A 32 5G ، سامسونگ گلکسی A 42 5G ، سامسونگ گلکسی A 52 5G می شود. مسلماً در این گوشی ها از کیفیت صفحه نمایش و حافظه بالای گوشی های پرچمدار برخوردار نخواهد بود، اما کیفیت قابل این محصولات در کنار شبکه 5G ترکیبی ایده آل برای بودجه های محدود را ارائه می دهد.

گوشی های خاص 5G سامسونگ

طرفداران گوشی های خاص سامسونگ، مانند سری های تاشو این شرکت نیز امکان خرید بهترین گوشی های 5 جی سامسونگ را در این رده دارند. سامسونگ گلکسی Z Flip 5G ، سامسونگ گلکسی Z Flip 3 5G ، سامسونگ گلکسی Z Fold 3 5G، محصولات تاشو این شرکت هستند که از شبکه 5G پشتیبانی می کنند و البته پیکربندی های قدرتمندی دارند. انتخاب بین پرچمدارهای سنتی سامسونگ و سری تاشو برای بهره مندی از شبکه 5G، تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =